Toyota өзінің жаңа брендтік дизайнын барлық байланыс құралдарында ұсынады

Непревзойденные возможности с новой силой:

* Toyota компаниясының жаңа логотипі мен дизайны

* Жаңа визуалды дизайн цифрлық ұтқырлық дәуіріне қарай клиенттермен бірге жүреді

Toyota еуропалық нарық үшін өзінің жаңа брендтік дизайнын ұсынады: өзгерістер бренд логотипі мен типографиясына әсер етті. Ол Toyota компаниясының тарихындағы жаңа дәуірдің басталуын, оның автомобиль жасау саласынан ұтқырлық саласына көшуін белгіледі. Жаңа дизайн тұжырымдамасы тұтынушылар базасының әртүрлілігін үздіксіз арттыру контекстінде дамыды. Компания өзінің сауда маркасымен ұтқырлық шешімдері мен қызметтерінің үнемі кеңейіп келе жатқан ассортиментін біріктіре бастағанда, бұл тұжырымдама олар үшін барлық цифрлық және физикалық алаңдарда байланыстырушы буын болды.

Компанияның жаңа визуалды профилі қарапайымдылығымен ерекшеленеді және төрт негізгі қағидаға негізделген: прогрессивті ойлау, ұтқырлық шешімдерін енгізуге дайын болу, премиум-класс сезімін күшейту және компанияның барлық бөлімшелері мен брендтері арасында стильдің максималды бірлігі.

Компанияның визуалды профилі

Toyota компаниясының жаңа логотипінде қазір Toyota жазуы жоқ жеңілдетілген 2D эмблемасы бар, өйткені эмблеманың өзі барлық жерде танымал. Дизайн қарапайымдылықты, түсінікті және заманауи, сонымен қатар цифрлық ортада қолдануға өте ыңғайлы, бірақ физикалық әлемде де тиімді. Жаңа логотип барлық байланыс құралдарында пайда болады, ал дәстүрлі логотип әлі де автомобильдер үшін қолданылады. Сауда өкілдіктерінің ағымдағы белгілері Toyota 2025 дилерлік желісін дамыту стратегиясын пысықтау шеңберінде сақталып, қайта қаралатын болады.

Жаңа визуалды профиль цифрлық және физикалық ортаға арналған және тұтынушыларға брендтің ашықтығы мен тартымдылығын арттыруға арналған мүлдем бірегей Toyota type типографиясын пайдаланады. Ол цифрландыруға дайындықтың жаңа деңгейіне көшуді анықтайды, өйткені компания өзінің онлайн бөлшек сауда платформасын кеңейтеді.

"Брендтің жаңа визуалды дизайнын жасау кезінде біз болашаққа назар аудардық. Біздің назарымыз ұтқырлық қызметтері мен онлайн сатылымдардың жылдам қарқынын бақылауға мүмкіндік беру үшін тұтынушылармен өзара әрекеттесуді жақсартуға бағытталған. Дизайн тұжырымдамасы осы жоспарда клиенттердің барлық жанасу нүктелерінде өзгертілген.».

 

Дидье Гамбар (Didier Gambart), Toyota Motor Europe компаниясының сату, маркетинг және тұтынушыларға қызмет көрсету жөніндегі вице-президенті

; ;